Bröstinlägg

Nej, jag har såklart inte opererat tuttisarna, rubriken valde jag bara för att inlägget kommer handla om mina bröst. Mina enorma monsterbröst.
Jag menar, för ett år sedan hade jag kupstorlek B och numera drar jag runt på ett par förjävliga F-tuttar. Ni kanske undrar ifall detta påverkat dem negativt? Svaret är ja. Eller snarare "nja". De är nämligen proppfulla med bristningar, som att en varsin lila sol ramar in bröstvårtorna (fulaste order ever...). Men det ska man ju egentligen inte gnälla över eftersom det är skitsamma hur de ser ut. Det är ju bara jag, Pierre och Nova som ser dem och de har inte & kommer aldrig klaga :)

Hursomhelst, jag älskar dem fortfarande från djupet av mitt hjärta men jag skulle ljuga om jag inte sa att jag saknar ett par mindre tuttisar. Det är påfrestande för ryggen vill jag lova!
Amningen fungerar förresten hur bra som helst, Nova och jag är världens bästa team när det kommer till detta.
Nattinatt från tutt-Lena.
Ps. Detta är skrivet från appen så om det ser knepigt ut så är det därför. Hejhopp!


Kommentarer
Postat av: Johanna

ååh så söt liten plutt :)

2013-08-20 @ 22:05:29
URL: http://nnnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0