Kär och galen (vecka 27+3)

 
 
 
Okej, sentimentalt inlägg. Varning!
 
Men alltså, det finns inget som gör mig varmare i själen än att tänka på vilken
jävla tur jag har som har fått träffa min själsfrände. Vad som gör mig ännu
varmare är att den här personen är min absolut bästa vän, den enda på jorden
som vet exakt hur jag fungerar och är.. Och vare sig vi vill det eller inte så har
vi gjort något som kommer binda oss till varandra resten av livet, på riktigt.
Jag har så roligt tillsammans med dig Pierre!
Och trots att vi käbblar ibland, som vilket par som helst, så känns det oviktigt
när jag återkommer till tanken om hur lyckligt lottade vi är, vilken tur vi har
som har varandra.
Usch vad du är bra, min älskade Pierre!
Du kommer bli världens bästa pappa till vår dotter ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0