Helt otroligt!

Imorse vaknade jag med feber (tror jag), mådde piss och sjukanmälde mig från jobbet.
Efter lite för många (kan det bli för många?) timmars sömn och slappande i soffan (klockan är här 13.00 ungefär) så mår jag prima!
Så jag känner kanske att det var rätt värdelöst att inte vara på jobbet... 
Hela dagen har gått åt till att sitta vid datorn, beställa kläder från nelly.com, fixa CV till mitt hjärta, kirra en hyrbil som tar oss ner till Malmö i helgen, KÖPT TOAPAPPER och starta diskmaskinen.
För att ha varit en "ledig dag" så känner jag mig jäkligt produktiv :) Tjohoo!
Nu ska jag snart röra mig ner till Pizzeria Contessa och dra hem en fin kebabtallrik som jag kommer avnjuta i min ensamhet medan pojkarna är och repar i Uddevalla. Mmmmmmm KÖTT!
Fick även ett erbjudande på en lägenhet här i Göteborg idag men jag avstod eftersom den bara var på 27 kvadrat.. Känner kanske att det var lite fattigt med space. Visst, jag har inte mycket till möbler MEN jag har en pojkvän som ska vilja vara där också ibland och 27 kvadrat är ingen yta som jag är nöjd över att visa upp.. Speciellt inte när "Yon Mo:s" säng kommer stå kvar tillsammans med resten av hans möbler.. Blöööö.
Så sökandet fortsätter efter den perfekta 2:an :)
Nästa vecka flyger jag förövrigt till Stockholm och blir grundutbildad av Eniro Business School, en utbildning jag tar för andra gången i mitt liv men denna gången är den inriktad till fältsäljare - spännande!
Sen kanske jag får hämta min tjänstebil om två veckor där borta.. WIHOOO!
Aja, nu var det slut på ord. Den sista raden vill jag tillägna mina två favoritmän:
Pierre och Agge - kom hem och lek med mig, jag saknar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0