Eniro Norge blir Eniro Sverige

Jag har - sedan 1 och ett halvt år tillbaka - jobbat på Eniro Norge som telefonförsäljare, nu har jag äntligen skaffat nytt jobb i Göteborg som fältsäljare!
Anledningen till byte av både jobb och stad är simpel; kärlek!
Lite ostigt sagt kanske men så ligger det till :)
Jag har mer eller mindre krashat pojkvännens och hans kompis lägenhet i över 2 månader nu, så det känns nästan som att jag bor där :)
Det är bara lite kläder och tömning av lägenheten i Uddevalla som fattas innan jag är en helylle-göteborgare.
Hursomhelst, nu sitter jag vid mitt tomma skrivbord och väntar på att klockan ska bli 9.00 då jag ANTAR att kursen börjar.. Det är lite informationsfattigt här de första dagarna.
Igår började förresten ett nytt liv för mig och Pierre - vi ska börja träna! Igår gjorde vi 50 situps och 50 armhävningar vardera. Jag fuskade lite och gjorde mina på knäna men gudarna ska veta att det räckte gott och väl... Usch! Jag har redan träningsvärk.

Nu ska jag berätta hela mitt liv för mina nya kollegor för att fördriva tiden, kanske lyssna lite på dem också... :) PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0