Detta har hänt!

En liten paus sedan senaste blogginlägget - CHECK!
Jag tänkte visa lite bilder från vad som hänt de senaste dagarna :)
För det första så har jag slitit och svabbat, dammat och skurat för att bli klar med lägenheten i Uddevalla där jag har varit bosatt de senaste 8 månaderna tillsammans med min vän Lina :)
Jag och Lina har nu lämnat in våra nycklar och jag har flyttat ihop med min fina Pierre (och Agge)!


Annapanna tipsade mig om en cool app så jag joinade "Instragram"! Lena likes :)
Det bästa är nog att bilderna hamnar i mitt bildbibliotek höhö


CV spelade i Uddevalla för första gången på ett bra tag.. 
Efter spelningen drog vi till Kullgrens och träffade massa människor :)
En av dem var lilla Lina som blev alldeles till sig när hon fick träffa Pierre haha...
Hursom, det blev ett fanfoto och hon var sjukt nöjd :)


Jag tröttnade på brunt och färgade om hela mitt huvud i den rödaste röda färgen EVER!
Är sjukt nöjd över att vara tillbaka efter att inte ha haft rött hår på ett halvår ;)


Jag och min prins har legat i sängen HELA helgen och plöjt igenom Bleachavsnitt efter Bleachavsnitt, chipspåse efter chipspåse och två colaflaskor :) mmmmm, grisigt värre!
Älskar dig hjärtat!


Även söndagen gick åt till tv:n och varandra :) Så fort vi vaknade: BLEACH!!


Helgen avslutades med söndagsmiddag;
KÖTT, POMMES FRITES OCH BEASÖÖÖÖS!! Fyfan vad gött, jag älskar mina roomies :)

Sådärja, en liten resumé av vad de senaste dagarna har ägnats åt..
Hörs snart igen bloggen! Kösshaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0