Cravings? (Vecka 28+3)

 
Världens absolut bästa godis!
Skäms lite varje gång jag äter lakrits eftersom jag var så nojjig över att göra det i början, men eftersom forskningen inte har visat att det är någon fara att klämma i sig det medan man är preggo så tänker jag ignorera den där skamkänslan. Skulle inte klara mig utan en påsa här på jobbet! Jag äter en påse i veckan. Typ.
 
 
I förrgår var det jättefint väder här i Göteborg så jag och min snyggare hälft satte oss på en bänk i solen och klämde i oss varsin Daimglass. Mys! ♥
 
För övrigt så har jag bara 38 arbetsdagar kvar innan jag går på semester/mammaledighet :) Det känns helt absurt att jag faktiskt ska gå hem den 14 juni och inte jobba igen på ett år ungefär.. Hjälp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0