Zelda, pappas lilla tjej

Vart Pierre än är - där är hon också :)
På kvällarna när vi lägger oss så hoppar hon över mig för att gå till Pierre och sova på honom:
Börjar känna av en liten trend här för när Erik & Angelica sov här så valde hon återigen testosteron
framför östrogen!
Hon börjar verkligen bli vår lilla huskatt på riktigt nu, hon är inte längre rädd för att vara
där vi är och hon är mycket mer social! Hon är dock livrädd för dammsugaren men det kan jag förstå.
Så himla kul att ha dig här älsklingen ♥

Kommentarer
Postat av: Elin - Designar bloggar

Jag har en tävling på bloggen där jag lottar ut en design! Kika gärna :)

kram

2012-05-28 @ 16:18:09
URL: http://kimidori.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0