Tidigt julfirande!

Gud Jul!
Rätt gött att komma hem till mamma när det ligger massa julklappar på köksbordet!
Jag och Pierre åkte iväg på en liten trip för att säga god jul till min familj innan vi sticker
iväg till Thailando. Jag kan ikke skriva vad det var i dock för då kanske jag avslöjar något
för mina syskon.. ;)
Innan vi stannade till hos mormor oh morfar så köpte vi en julblomma :)
.
Julbak!
Klassikern. Alltid när man kommer hem till mormor så kan man lita på hemmabakade kakor!
Och om man frågar om man skulle kunna få en smörgås, då får man världens mest avancerade
hopkok som säkerligen hade kostat en hundring på fiken i stan.. MUMS!
Fick julklapp av dem också <3 Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0