Memory lane

Oktober 89 - Januari 90.
Så heter albumet jag plöjer igenom för tillfället och sakta förvandlar framkallade foton till digital form.
Eftersom jag föddes september 89 så är det mest bilder på en rödflammig liten tjockis som förevigas - charmigt! :)
Mina föräldrar har även lyckats föreviga en hel del bajs och det är mindre charmigt...
Idag har jag spenderat ännu mer tid framför datorn och min rygg påminner mig lite smått om det, jävlar jag börjar bli gammal och bitter.
På tal om absolut ingenting så försöker jag hitta någon som vill låna ut sin bil till mig, Anna och Fäck i helgen. Ett uppdrag som är aningens lättare sagt än gjort! Våra män drar till Malmö och spelar och vi vill med :( VI VILL MED!
Nä, eftersom jag inte har duschat håret på snart 3 dygn (I know, det är lite småläskigt men jag kan faktiskt forma till en halvdan frisyr utan att använda hårprodukter nu) så känner jag att det börjar bli dags.
Resten av dagen:
  • Ta en dusch
  • Skanna in fler foton
  • Möta upp min själsfrände i stan och vänta på bussen till Gbg
  • Skriva över en fullmakt till mor och far med Pierre och Agge som vittnen!
  • Göra 50 armhävningar samt 50 situps... AJ!
  • Sööööva gött och ladda för en torsdag på mitt nya jobb :) Wihoo!
Ha en fortsatt fin dag och glöm inte att plocka bort julen SENAST imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0