At my parents

Idag har jag återupplevt en trend som jag saknat grovt det senaste;
  • Åka buss med mitt hjärta klockan 6 på morgonen! MUMS! Låter kanske lide konsti men det är underskattat att gå upp 05.00 i Göteborg bredvid den man älskar för att sedan sova tungt på bussen 1 timme till Uddevalla :)
Idag hade jag ledigt från jobbet så jag bestämde mig för att spendera dagen i Uddevalla hemma hos mina föräldrar. Nu blev det så att jag missade mamma i dörren och pappa är instängd och jobbar så det har mest varit jag och...datorn.
Däremot så är det fullt pådrag med renovering av kök här så jag har hjälpt till att montera upp (och ner igen..) köksfläkten som är riktigt maffig! Det är nu bestämt att mina päron hjälper till med inredningen av vårat blivande hem. Punkt!

Jag höll förresten på att bryta benen på vägen hit. Men det är väl inget speciellt med det eftersom hela världen verkar vara inne i en ny istid, jag får börja ta skridskorna till jobbet!

Hursomhelst, det är skönt att skriva av sig men nu måste jag halka mig ner till busshållsplatsen!
Ha en fin dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0