Nya prylar (vecka 36+0)

 
I söndags var jag och Pierre på Babyproffsen och införskaffade lite nya prylar eftersom det fortfarande finns en hel del grejer som vi fortfarande inte har köpt. Två av sakerna vi fyndade var en bärsele och ett babygym ♥ Anledningen till att ordet fynd är i fetstil är för att vi haffade båda grejerna för 50%. Bärselen var tydligen en utgången färg; den är alltså knallrosa inuti och hur läcker som helst! Jag blev såklart lite nervös och trodde att Pierre skulle dissa den just pga färgen men den oron var helt onödig, han älskade den! Puh! Babygymmet fick vi som det stod i affären, helt uppackat eftersom det var deras sista exemplar och vi var väldigt förtjusta i just detta. Längtar tills vi ska ligga på golvet bredvid vår lilltjej och vara SJUKT nöjda över vårt fina babygym, haha. Jag har typ lust att lägga mig här själv och leka lite, så roligt verkar det.
 
 
Vi handlade också lite annat smått och gott, nämligen: 
ett solparaply till barnvagnen,
ett myggnät till vagnen,
en ergonomisk kudde till vaggan
och en likadan kudde i större version till spjälsängen.
 
Nu fattas det bara lite oljor, salvor, pulver och blöjor - sen är allting klart! ♥
...tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0