Träning...

Innan jag blev gravid så tränade jag minst tre gånger i veckan, ibland 2h varje gång.
Nu tränar jag aldrig. Och då har jag ändå avrundat uppåt!
Sitter och läser på massa olika forum att man kanske faktiskt borde ta tag i det här igen.
Jag menar, om jag flåsar som ett ånglok efter några trappsteg nu så vet
jag inte hur jag ska orka med en förlossning om några månader..
Pierre kämpar på typ varje dag med sin träning; han blir mer och mer trim medan jag
tjockar på mig!
 
Han har tillochmed lovat att han ska se ut som Brad Pitt i FightClub i sommar.
Eller var det kanske Ryan Gosling i Crazy Stupid Love?
 
Jag tänkte mig att jag skulle gå bredvid, se härligt gravid och klumpig ut samtidigt som
jag kan glo på min partners snygga bringa precis hur mycket jag vill!
Det ska bli fint :)
Men anyway, fram tills dess så lovar jag härmed att jag ska börja träna MINST två
gånger i veckan där ett av passen ska vara simning.
 
Jag gillar förövrigt inte riktigt kroppen på Brad här.. Sorry.
 
                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0