Onsdag 13/2

Godmorgon!
Nu har jag varit supertrött i två dagar. Igår somnade jag nästan i soffan klockan 20.00 men Pierre höll mig uppe tills klockan slog 21.00. Det är något av en tröskel det där med att klockan måste slå nio innan man "får" sova. Eller så känner iallafall jag, det blir liksom mindre skamset att somna då.
 
Igår klättrade vi över ännu en milstolpe förövrigt;
vi kunde ligga och titta på när bebisen sparkade.
Det var, samtidigt som det var lite alienvarning över det,
något av det mest fantastiska jag (pratar nog för oss båda två)
varit med om! Helt plötsligt satt vi inte två personer i soffan,
vi blev en liten familj.
Det är svårt att förklara exakt vad jag menar med att vi blev
en familj, men vi kunde ju i princip sitta och titta på vad
vårt barn gjorde ♥
 
Jag känner mig aldrig ensam längre heller, ni vet den där känslan man kan få när man sitter på morgonbussen till jobbet, det är fortfarande lite mörkt och man fryser lite - den glöms bort när man får en liten bubblig spark. Plus att den väcker mig när jag nästan somnar mot bussfönstret..
 
Såhär ser jag ut idag förresten, jag fick världen gulligaste klänning av min lillasyster för att hon tänkte att den skulle vara fin när bulan syns :)
Och det blev jättefint! Tack Linda ♥
 
 
Nu ska jag sätta full fräs och jobba fram till 17.00, hejochhå!

Kommentarer
Postat av: Lindaaaa

Du är så himla fiiiiiin Lena!

Svar: Men taaaaaaaaaaack du!
Lena

2013-02-16 @ 18:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0