Alla hjärtans dag

Vi firade alla hjärtans dag igår - på vårt vis.
Sedan vi blev tillsammans så har vi firat det på samma sätt,
nämligen med sushi framför tv:n!
Det kanhända att det låter lite oromantiskt men det är skitsamma tycker jag.
Det har blivit våran grej ♥
I början var jag skitledsen över att inte kunna äta susi pga graviditeten men
jag har hittat världens bästa lösning. Om man bara äter makirullarna med
sesamfrön på och frågar om man kan få crabfish i så är de superduper-
gravidvänliga eftersom crabfishen är tillagad. Wihooo!
Sen funkar massa annat i sushiväg också men rullarna är och kommer
föralltid att vara godast.
 
Tack till världens finaste och goaste sambo som ger mig rosor också ♥
Du är min bästa kompis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0