Jobb!

Just det, har jag berättat att jag inte pluggar längre utan att jag jobbar nu?
Nej, jag tror fasiken inte det.. Det måste jag ju göra :)
 
Förra veckan började jag jobba på Swedbank som växeltelefonist med massor av
underbara människor. "Växeltelefonist... Fyfan vad lätt" tänker ni säkert då men då vill
jag protestera! Under de här 4 dagarna jag har hunnit jobba så skulle jag vilja påstå att det
är allt annat än lätt. Det är oerhört mycket info att hålla reda på och vi måste kunna
alla termer på både svenska och engelska.
 
Det är tungt och på en riktigt bra dag så pratar vi kanske med 500 pers.
Så därför, mina fina medmänniskor, vill jag bara att ni nu efter att ha läst detta
skänker en liten tanke åt det här nästa gång ni pratar med en växeltelefonist;
vi försöker verkligen göra det så bra för dig som möjligt. Med risk för att ni får köa lite...
Men ah, sånt är livet.
 
Kram på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0