Vad är nu detta?

Jag är så förvirrad!
Idag var både spårvagn och buss fyllda till bredden med morgongriniga tanter och annat blandat folk som inte alls ville vara där. Vi stod allihopa och trängdes och hatade våra för hårt virade halsdukar eftersom chaufförerna ställt värmen på max. Det - förövrigt - gillar jag inte alls. Temperaturskillnader suger!
Hursomhelst, folk var inte alls särsklit griniga.
Jag provade att göra två konstiga saker med mina stackars medresenärer, nämligen:
 
1. Jag satte mig bredvid en människa trots att det fanns två lediga säten mittemot, ingen reaktion uppenbarade sig så jag lutade mig lite onödigt mycket mot henne så fort bussen svängde. Inte så att hon trycktes in i fönstret, men lite mer än vad normen säger är okej att trycka på en främmande människa. Efter några gånger kände jag hur hennes arm liksom "aktade" på sig som att hon inte ville nudda mig mer. Där gick alltså gränsen.
 
2. En kille satte sig framför mig. Jag log och sa hej - han log och stoppade i sina hörlurar. Jaja....
 
Ska anlysera allt detta en vacker dag.
Men till en början ska jag bara be er (och mig själv såklart) att tänka på detta lite.
Det är konstigt.
 
Fortsättning följer.

Kommentarer
Postat av: Ninnie

Hejsan fina du!

VÄNTA! INNAN DU TROR ATT DET ÄR SPAM.. LÄS ALLT!

Nu har plusikassan en ny funktion.
Nu kan du tjäna 20 kr/inlägg.(UTAN DRAGEN SKATT!!!)
Alltså ex: 3(inlägg)x20=60 kr/drag.
Du får då per månad 30x60= 1800kr.
Skriver du 6 inlägg så får du dubbelt, 7 ännu mer osv.

Det ökar dina antal unika läsare + du tjänar pengar.
Blir du medlem här http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=45861
så får du 50 kr som startbonus!

Allt du behöver göra är att registrera dig, sätta in deras kod/banner (spårningskod) i dina kodmallar så de kan betala varje gång du skriver ett nytt inlägg.
Du får pengarna den 15onde varje månad.

Tack för mig och lycka till nu!

2012-10-25 @ 20:13:01
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE

Förstår att du blir förvirrad :O

2012-10-28 @ 22:42:11
URL: http://angelica.blogg.se
Postat av: Evve-Normal is boring!

Vill du bli länkad på min blogg?? Va med i min Veckans blogg --->http://evvesliv.blogg.se/2012/october/veckans-blogg-1-2-3.html#comment

2012-10-28 @ 23:29:33
URL: http://evvesliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0