Hallå ja

Jo alltså,
vilket roligt väder vi har idag.
Idag ska jag möta Pierre på stan och köpa en större kattlåda till Zelda.
Jag propsade på att vi skulle köpa en "kattunge-låda" till henne medan
Pierre trodde att det skulle fungera med en vanlig. Men ah, jag ska ju
alltid vara så jäkla bossig så jag roffade åt mig en liten jävel.
Och nu ligger kattsand i hela rummet eftersom den är för liten.
Typiskt..
Såatteh, jag ska punga ut för en stooooor kattlåda idag.
Ha nu en fin dag i regnet.
Och börja lyssna på era pojkvänner. Och fästmän.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Carmen Mathilde

Kolla in mitt besöks rekord!



Hoppas du haft en riktigt bra torsdag. =D

(följ mig även på bloglovin om du gillar bloggen)

2012-05-10 @ 21:07:55
URL: http://happyfluffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0