Grattis mig 22 år!

I förrgår fyllde jag år och min fina, fina sambo tog med mig ut på restaurang!
.
Vi tog kort på varandra för att se vilken kamera som var bäst - min vann.
.
Han beställde in en flaska vin som vi delade på och det var supergott!
.
Min underbara Pierre <3
.
Mozarella in carozza
Friterad mozarellaost serverad på en bädd av tärnad tomat och basilika
.
Filetto di manzo
Grillad tournedos serverad med gorgonzolaspetsad kantarellsås
.
Tiramisù
Italiensk klassisk dessert
.
Tack för en UNDERBAR kväll mitt hjärta! <3

Kommentarer
Postat av: Bästis

Åh du hade rätt!!

Jag döööör så gott det ser ut :O :D.

2011-09-08 @ 12:19:58
URL: http://linaroger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0