Mix.

Jag, Nattis & Pierre gjorde asnyttig middag med broccoli, blomkål (Pierre åt det INTE pga traumatiska upplevelser med sistnämnd grönsak), gröna bönor och stekt kotlett! MUMS.
.
När man har tvättdag så behöver man inte vara snygg, jag och Nattis utnyttjade det.
.
Min fis var jättesjuk för ett tag sedan, och inte bara sådär mans-sjuk som alla killar blir så fort de är snuviga utan sjuk på riktigt! När han vaknade så yrade han och hade runt 40° feber.. Ja - jag blev lite rädd så därför gjorde jag en tallrik nudlar och bäddade ner honom i soffan ♥ Stackars!
.
Det ser alltid så roligt ut när man tar ur "handduksturbanen" ur håret. Stökigt liksom.
.
Inte för att vara den som är den men det finns en del personer där ute som behöver en redig körare med diverse lavetter och dylikt. Ursäkta fingret, känns lite grovt att slänga upp den bilden men ibland känner jag bara så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0