Lite blandpics.

Walk-in-closet
Agge har bott här. Nattis har bott här.
Nu bor våra kläder i det här rummet!
Jag och Pierre har stora, stora planer för det här lilla rummet och vi har pratat om att göra det till både det ena och det andra, bland annat har musikstudio varit på tal, solvrum likaså. Vi har även konstaterat att man kan göra det till ett barnrum när det är dags för den tiden i livet men just NU är det ett perfekt rum för några fula vita garderober, FYLLDA med kläder.
Och det ska in en spegel här också. Och en IKEA-hylla med ljus och grejer på. Vi har iofs ändrat planer för det här rummet så många gånger att det inte förvånar mig om vi bara har det som förråd tillslut. Men det vill jag inte.
.
Alice
Som inte är så liten längre!
Hon kan gå flera steg och hon har fått tänder både uppe och nere.
Hon kan ropa på "mamma" eller "dadda".
Hon kan klappa händerna och vinka!
Hon är även lite busig för precis innan jag tog den här bilden så stog hon i golvet med en leksak varpå jag sa;
"jajja dig Alice", vilket hon tyckte var kul så hon gav mig bara ett charmigt leende och fortsatte slå.
Okej då, du får väl det ♥
.
Alltså...
Hur långt bak kan man gå med sina fötter egentligen Nattis?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0