Uttråkad!

.
Nu har allting samma färg - äntligen :)
Jag har suttit i köket typ...hela dagen! Innan har jag knappt ens suttit vid köksbordet men nu när datorn finns så är det så bekvämt att bara sätta sig ner - och finns det egentligen något bättre ställe att sitta på än där maten finns? Jag ska sysselsätta mig med lite småplock i lägenheten nu även om den är hur fin som helst. Kanske ska ta och plöja över alla golvet med dammsugaren.
Fyfan vad jag är uttråkad egentligen! Tack gode GUD att tiden går fort idag...
Jag längtar tills klockan blir 22.00 så att jag kan titta på Big Brother.
Pierre, om du läser detta - jag ska skratta lite för dig också ;) Hoho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0