6 månader

Igår firade jag och Pierre 6 fina månader tillsammans!



Eftersom vi inte är riktigt som alla andra så firade vi detta genom att städa!
Vi dammade och dammsög, plockade bort smågrejer och diskade,
tog en spontantripp till IKEA för att köpa ny hall-lampa,
lagade god mat och skrattade hejdlöst åt Big Brother <3



Pierre.
Jag älskar när du snuttar med ditt hår,
när du vaknar på morgonen och knakar dina handleder
och knäcker dina tår.
Jag älskar när du trummar i luften på scen,
när du skrattar så att leendet sträcker sig över hela ditt ansikte
och när du kysser mig varje morgon.
Jag älskar när du pratar om något viktigt så dina ögon lyser,
när du spelar gitarr och gör musik.
Jag älskar alla dina "personligheter" och dina knäppa skämt.
Jag älskar din röst.
Jag älskar att somna på ditt bröst varje kväll,
att inreda det som är vårat hem och skratta åt saker som inte alls är kul.
Jag älskar allt du gör för mig och den du får mig att bli.
Jag älskar att vara en del av ditt liv och din familj.


Ser fram emot att spendera resten av mitt liv med dig.

// Din Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0