Wet Bags Uddevalla 25/2

Jag vet att detta var ett tag sedan men jag har haft FULLT upp det senaste så jag har medvetet struntat i att berätta om den här kvällen.. Eller? Hehe.
Vi startade denna fredagskväll med att dricka öl och "köra buss" hemma hos min föredetta sambo Lina i hennes nya lägenhet :) Köra buss går att göra på 2 sätt; Antingen kör du en norsk buss eller så kör du en svensk. Jag minns inte vilken som var vilken men i en av dem för du bluffa med korten och i den andra får du inte göra det! Och ja, att köra buss är ett öldrickarspel. Jag förlorade.

Sen gick vi ner till Höga C och röjde till Wet Bags som gjorde en JÄVLIGT bra spelning!
Kul att det går så bra för dem :) Jag och Linda hoppade runt i publiken och hade riktigt skoj!



Efter ett kärt möte med en saknad vän gick vi med dem till Harrys där vi gick från garagepunk till nattklubb! Jag och Pierre dansade oss svettiga innan vi drog oss ner till McDonalds för att smälla i oss diverse flottiga grejer. Mums! Sen gick bussen hem till Gbg och vi slockande gött i vår säng. Jävlarrrr vilken bra fredag!
Godnatt från oss (lite i efterskott)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0