Torsdag 10 mars

Idag vaknade jag av att klockan ringer och som vanligt snoosar jag den några gånger innan jag faktiskt går upp.
Enda grejen var att idag kollade jag mitt schema av en slump och VIPS ser jag att jag inte börjar förrän kl. 12! Herregud så gött tänkte jag och funderade på att somna om.. Men nä, det gick inte.
Nu har jag suttit här framför datorn i en evighet (2 timmar) och fick tillslut tummen ur röven och bokade tid i solariet! Äntligen ska jag tassa in på gymmet för första gången i år :) Tyvärr inte för att träna, men ändå!

Känner att jag förtjänar lite sol och värme nu när vädret är så tråkigt ute -,-
Jag trodde att våren var här nu, var jag ensam om det!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0