Shoppingfördärvet..

Allting började med att jag och Anna drog en fika på Condeco.
Allting slutade med att jag grävde ner mig i ett UNDERBART shoppingfördärv!

Låt mig visa er vad jag fyndat:













Uppifrån och ner:
  • En underbar poncho från Lindex! Tummen upp för den istället för en kofta i sommar :)
  • Linne och träningsbyxor! Behövs nu när vi har skaffat varsitt Guldkort på Life 5 minuter från lägenheten, sweet.
  • Hängslebyxor! Herregud som jag har letat.. Och alla kostar 500 och uppåt? Usch säger jag.. Men så glad jag blev när jag hittade ett par i shorts från Gina Tricot för 249,-! Mmmmmmm.
  • Strumpbyxor med hjärtan - passade svinbra till shortsen jag precis köpte :)
  • Ett par glasögon! Fast utan styrka, köpte dem för att de var på rea och jag blev så jävla snygg i dem.
  • Extensions! Ja sydde en hel dag för att bli klar med detta.. NU har jag ont i tummen PLUS att jag ser ut som en sjöjungfru. Jag ska spara ut mitt riktiga hår i den här längden :)
Herrå! <3

Kommentarer
Postat av: Anusbananus

Awesööööm! ;) och en sjukt snygg sjöjungfru! haha :D

2011-03-09 @ 12:26:44
URL: http://badhabit.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0