Mer, mer, mer!

Jag har mer att berätta men jag får panik av att skrolla för länge i samma inlägg så här kommer ett nytt, hoho ;)

Jag färgade om håret häromdagen för jag hade typ en mil utväxt... Det är mindre smickrande, trust me! Det blev rött som vanligt och jag är apnöjd :) Jag passade även på att noppra ögonbrynen för FÖRSTA gången i mitt liv! Aj vilken smärta, jag grät lite undertiden. Man behöver tydligen lida pin för att bli fin...



Efter färgning och noppring åkte jag till Uddevalla för att ha lite tjejkväll med min föredetta sambo (kombo?) Lina! Vi köpte med oss ostar, oliver, kex och vin innan vi slängde oss ner i köket för en hel kväll av skvaller och prat, riktigt trevligt!
Vi ska göra det till en tradition att köpa ostbricka ibland och prata av oss om bekymmer och annat som man behöver göra :)


Puss!

När jag åkte hem till min älskade Pierre på kvällen så möttes jag av detta på Kampenhof:

HAHAHAHAHA!! Trött?

 


 

NU har jag ÄNTLIGEN kommit ikapp med allt jag gjort fram till nu, jag ska nämligen prata om igår!
Igår var jag med Angelica och hennes barn :) Det var ju trots allt onsdag, haha!
Jag började med att ta en härlig promenad med en snarkande Alice i barnvagnen medan Angelica fick ryggen knäckt hos farbror doktorn. Vi satte oss i solen på en trätrall och bara njöt av att solen brände på kinderna - mmmm! När doktorn knäckt klart gick vi och lunchade/fikade någonstans på Avenyn (tror jag?!), och Alice fortsatte snarka.. Snällaste bebisen ever :)
Eftersom hon fortfarande sov när vi kom tillbaka till bilen så passade vi på att ta en sväng till trätrallen jag satt på tidigare och tittade på hundar som sprang löst överallt. HJÄLP! Solen gassade dock fortfarande och det var underbart :)
Seeeeeen hängde jag med dem hem och lekte med fröken Ellabella innan jag mötte min man som precis repat i Mölndal <3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Grekisk sallad :)
KÖSS!


Kommentarer
Postat av: Bästis

Tack för en vääääldigt trevlig kväll hörru snuttan :) <3.

2011-04-06 @ 16:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0