Måndagsbesök hos Angelica :)

Idag åkte jag till Angelica och myste med henne och barnen!

Det har blivit lite av en tradition att åka ut med pendeln till Kungsbacka så fort jag är ledig nu, hur mysigt som helst!
Idag har vi bland annat:
  • Tittat på Trassel
  • Tittat på Mamma Mu
  • Tittat på Ratatouille
  • Skrattat
  • Skvallrat
  • Druckit kaffe
  • Ätit mackor (GUD SÅ GOD! Visar en bild lite längre ner)
  • Lekt med barn 1 & 2 ;)
Haha, barn 1 och 2... 1 får vara Ella och 2 får vara Alice!
Tiden går så jäkla fort och minstingen har redan hunnit bli 3 månader gammal. Shit!
Var det inte precis som vi väntade spänt på att få höra om det var en pojke eller en flicka?
Familjen har hursomhelst två vackra flickor nu och jag är farligt kär i dem båda två!

Nu sitter jag hemma i våran säng och tjuvlyssnar på min man som spelar in reklam till Spotify för deras nya album :)
Ska fortsätta göra det innan Bid Brother drar igång nu, WIHOOO!



Fyfan vad gött, KÄRLEK!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Gullhöna! Vi tycker det är lika mysigt som du när du kommer hit! Ella brukar känna på sig att "nena" ska komma snart :) och Alice skiner som solen när hon ser dig!

Och i morgon ses vi igen! Toppen!

Puss

2011-03-22 @ 15:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0