Bombnedslag!

Jag har varit URUSEL på att uppdatera de senaste dagarna.. Sorrii! Jag tänkte att jag gör ett skitlångt inlägg och bara bombar in allting jag har gjort de senaste dagarna, eller så kanske jag delar upp det på två.. eller tre.. vi får se :)

Det första jag vill berätta om är min och Pierres tripp till sommarstället med mina föräldrar;



När vi skulle åka dit så mötte vi, till våran stora glädje, min syster Linda på tåget mellan Göteborg och Tanum! Och till våran ännu större glädje så hade hon sin dator med sig så vi kollade på HIMYM och Anchorman hela resan, det var helt fantastiskt :)
Väl i Havstenssund så hade vi en go kväll med mina föräldrar eftersom Linda jobbade.
På lördagen var det strålande solsken så vi var allihopa ute på en liten promenad (inte pappa, han borstade grus från uppfarten) runt Tången. Som tur är så hade vi lä på solsidan av vårt hus när vi kom tillbaka så där satt vi ett tag och drack glögg och käkade Oreos.
Det var en underbar helg med min man och jag längtar såå till nästa gång <3


Jag tror kanske vi behöver storhandla hos familjen Larsson/Grönvall/Stridsberg inom en snar framtid ;)



På tal om vår stora familj så måste jag berätta att en tredjedel av oss lämnar boet imorgon!
Mr. Groenvall lämnar nästet och flyttar till en egen lägenhet!
Dina sessions vid fotbollsspelen, dina oräkneliga antal nyuppfunna svordomar, dina gubbljud och dansmoves kommer förevigt leva i våra hjärtan och tystnaden kommer dagligen göra sig påmind!

Vi har förresten klagat på M. Beck en våning ner nu! Eller jag har. Såhär såg det ut:

 


 

Vad mer nu då... JO! Har ni märkt att det äntligen har blivit vår på riktigt?
Jag vet att SMHI försöker lura oss med att det ska komma mer snö snart men det är ren bullcrap, det fattar vem som helst! Själv firade jag vårsolen med att köpa hem en orkidé till lägenheten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0