Where to begin?!

Jag har haft en alldeles fantastisk vecka så jag känner GROVA svårigheter med att välja vart jag ska börja.. Eller nej förresten, det har jag inte alls det, jag startar med besöket hos fina Lina (och Samuel)!
I torsdags satte jag mig - rätt tidigt faktiskt - på ett tåg som skulle ta mig till Uddevalla men som vanligt krånglade Västtrafik.. Vi ska inte gå inte på detaljer MEN jag kan ju säga att det innefattade byten till buss framochtillbaka och en halvtimmes väntan i regnet. KUL! Tur det blev kaffe och frukost när jag kom fram :) Dagen spenderade vi bland annat med; besök på torp, hårfärgning (välbehövt), tvspel, skvaller, kaffe, GRILLNING (!), skratt och film <3
Det bästa var nog grillningen som vi inte alls var så bra på till en början... Det ändrade sig dock rätt fort och övergick till överhettning. Flamberat kött någon?
.
.
.
Började torpvistelsen inne på Gina Tricots rea. Alla kläderna sög!
.
.
Sen färgade vi som sagt håret och det blev jättebra! Lina däremot, var lite tveksam till sin ljusa färg så vi åkte tillbaka och köpte ny, mörk färg dagen efter ;P
.
.
Grillningen utfördes på engångsgrill. Värdelöst! En av dem bara dog!
Vi gjorde allt vi kunde för att få igång den igen men sen valde vi att bojkotta den och lägga all krut på den som redan glödde lite. Spana in detta:
.
.
.
Fredagen anlände och jag fick äntligen träffa min älskade man igen! Natten mellan torsdag och fredag blev den första natten vi sov ifrån varandra när det inte har berott på spelningar... SJUKT! På 8-9 månader har vi inte sovit utan varandra så svårigheterna att somna var ett faktum. Pierre kom inte ens upp på morgonen så det är mycket som tyder på att vi inte bör göra om detta.
När vi sen åkte till Kungshamn för att fira midsommar, då snäppte jag bilden här ovanför. Är det Gud som är påväg ner för att säga hej eller? Eller aliens? Tycker iallafall att det var asballt.
Herrå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0