Dåligt Lena!

Herregud, varför uppdaterar jag inte?? Jag har mer än all tid i världen men jag råkar glömma bort att skriva ner vad jag gör.. Wellwell, jag får ta det nu!
Jag har två nya konstverk i stekpannan att visa upp:
.
.
.
Haha, nummer två ska föreställa ett luffarschack men det blev lite misslyckat...

.
Jag känner nu att jag inte riktigt har inspirationen till att skriva världens megainlägg om vad jag har gjort det senaste, MEN jag måste bara berätta och visa vad jag såg idag när jag gick till banken:
.
.
Det här är en kö.
En kö av människor som ska in till Shock! Den affären ligger lååångt bort från det här hörnet där jag har tagit bilden så kön är nästan skrattretande lång. Stackars människor...
Men vad gör man inte för en biljett till WCR?
Jag bryr mig inte för banden som spelar är skit, stannar hellre hemma och myser med Pierre i helgen :)
Kössheeeeeeeej

Kommentarer
Postat av: Nattis

Det där är kön för att hämta ut festivalarmband till Metaltown ;P Det va helt sinnes, lika lång, om inte längre utanför festivalområdet också. Vi hämtade festivalarmband på shock dagen innan som tur va :)

2011-06-20 @ 21:29:08
URL: http://turquoisecherry.blogg.se/
Postat av: Lenaspena

2011-06-20 @ 23:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0