Saltholmen med Anna

Det gäller att ta vara på de få soldagarna som Sverige erbjuder varje sommar! Jag och Anna tog tillfället i akt och tog spårvagnen ut till Saltholmen och glassade vid havet i tisdags :)
Vi drog med jordgubbar, vindruvor (som förblev orörda dock), dricka som smakade piggelin och folköl!
Så jäkla gött att bo i en stad nära havet.
Jag kan inte ens tänka mig att inte ha vattnet nära mig...
Så Pierre, om du läser det här så är inlandet inget alternativ när vi köper hus senare i livet! ;)
.
Jag vet inte om det går att se, men en liten bit ut i vattnet så ligger våran vattenflaska...
Vi la den på kylning men vågorna kom och snodde den från oss! Jag gick på jakt och efter ett tag hade vi den igen ;)
.
Svenska jordgubbar, sol, öl och en Anna - jag klagar inte!
.
Jag skulle kunna lägga upp en bild där min näsa syns men den vart så tragiskt röd att jag väljer att inte göra det. Varför kan jag inte hantera solen?! Jag blir bara röd... -,-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0