Lördagen förra veckan

Lördag förra veckan.
Förra helgen hade jag och Pierre tänkt att ta en lugn lördag med varandra bara.. Men vi är så jäkla dumma så vi tog en varsin öl i solen på järntorget och vips så satt vi med planer att åka till Uddevalla för att se Spacesuit Ballet Dancers reunion på Mortens. Vi har lite svårt att släppa saker när de väl kommit på tal så vi drog hem, bytte kläder och gjorde oss lite snygga(re) innan vi tog tåget till Uddevalla! Först hälsade vi på lilla Lina och deras nya vovve Pantera, sötnosen!
.
Vi busade här en liten stund och fick ett glas vin och en snaps (!).
Efter det var vi på något konstigt sätt bjudna till Jonas och hans förbannade saftisar! Världens giftigaste dryck... Jag vet inte ens vad det är i men den smakar saft. Fast att det säkert egentligen är 100% sprit, minst. Väl där chockades jag direkt i köket av att min älskade Nattis kommer insurrande från vardagsrummet! Jag blev skitglad och vi satt ute och tog ikapp typ ett helt år vi missat pga onödiga bråk och missförstånd... <3 Fina tider!
Sen drog vi till Mortens och såg det fantastiska bandet Spacesuit Ballet Dancers!
.
ÖÖÖÖÖÖÖÖÖS!!
Efteråt stack vi till Chaplins Kebab - bäst i hela vida världen. Men...hur fan stavar de?
.
Haha, jag tyckte iallafall att det var svinkul.
.
På nattbussen till Gbg spydde jag. Jävla saftis.
Pierre, han somnade på spårvagnen.
.
Sen hittade vi ett parasoll.
.
Det var en bra kväll detta. Dagen efter ska vi dock inte prata om för jag var seriöst på väg att trilla av pinn.

Kommentarer
Postat av: Nattis

Hahaha, men du trillade ikke av pinn som tur va :D

2011-07-29 @ 15:22:38
URL: http://turquoisecherry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0