Dille på FF

För några veckor sedan började jag och Pierre TOTAL-nöta Final Fantasy VII och varvade det ganska så snabbt.
Som två sanna nördar så rusade vi in på Tradera och haffade två nya spel att spela - resten har vi hemma :D
.
Den sista bilden är "Dirge of Cerberus" - en fortsättning på FFVII. Spelet utspelar sig ett år efter FFVII men är inte alls likadant i spelsättet. Pierre får spela detta för jag är piss på shoot-em-up-spel.

Anledningen till att jag köpte Dirge of Cerberus var för att jag för många år sen såg en MUSE-video som hette något i stil med detta. Det är så sjukt, för jag har ända sedan jag såg den första gången försökt förstå varifrån alla filmklipp i videon är ifrån. Jag kan inte beskriva lyckan jag kände när spelet damp ner i brevlådan :D Här är videon:
.
Fyfan vad bra den är!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0