Åsa camping & badplats

Torsdagsmys med Angelica och barnen!
Vi tog bilen i det fina vädret och la oss på en strand i Åsa.
Känns lite konstigt att säga att man är "i Åsa" men whatever.. Det var UNDERBART!
Vattnet var nästan inte ens kallt, men om man skulle fråga Ella så låter det nog annorlunda.
Vi bredde ut våra filtar och njöt av solen i flera timmar, Alice sov nästan hela tiden dock.. Men det var nog lite bra, man blir så himla matt i värmen!
Ljuvliga sol som jag har haft äran att få njuta av i två dagar på samma vecka. När hände DET senast undrar jag?!
SMHI varnar dock för regn resten av veckan så vi får väl se.
Det konstigaste ever hände mig på denna dag också:
En måsjävel sket ner mina lår?!
Den landade perfekt mitt på benen och sa "smack" när den landade på mig och kladdade ner mig...
Eller var det kanske kiss? För det var genomskinligt?
Skitsamma, det var lite random och lite småäckligt...
Alldeles innan Ellas bästa kompis Viola kom och sa hej vid stranden så tog vi en promenad vid strandkanten, jag och Ella. Självklart tog jag massa bilder så jag slänger upp några av dem i en rad här:
Att jaga måsar var jätteroligt :)
Tack för mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du kommenterade =) Man blir ju så nyfiken när man bara ser hur många som vart inne men inte har en aning om vem det är! Haha. Vad fina bilder! Hur gör du dem? Kram!

2011-07-05 @ 19:58:27
URL: http://katrindauksz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0