Sorrii

Nu gick det några dagar emellan blogginläggen här ja, sorri för det.
Det har hänt en hel del sedan sist, livet tar sig allt några oväntade svängar ibland!
Vi kan göra en liten lista:
  • Jag jobbar inte längre på Gula Sidorna här i Göteborg.
  • Jag har startat en liten process mot de som ansvarar för min brist på arbete
  • Jag sökte till högskolan (Matematik och Biologi)
  • Jag kom in på högskolan! :)
  • Jag har tömt större delen av den gamla lägenheten i Uddevalla, nu är det bara sakerna som ska hem till Pierre och Agge kvar.. (Byrå till hallen, tv-bänk och tv)
  • Sen var det inte mycket mer :) Men ändå!
Igår spenderade jag hela dagen tillsammans med Pierres syster Angelica och hennes döttrar Ella och Alice.
Det var en riktigt fin dag och vi pratade, busade med barnen, tittade på lite filmer och pratade ännu mera :D Sen kom Erik hem från jobbet och ännu lite senare kom en sönderjobbad och trött arbetsmyra vid namnet Pierre också hem till dem :) En härlig dag med Pierres fina familj med andra ord!

Nåja, på tal om IDAG så sitter jag och väntar spänt på att posten ska komma då min julklapp från Pierre förhoppningsvis anländer! Han köpte Kingdom Hearts 1 & 2 :) Wihooo!!
Annars ska jag bara sitta vid datorn och inte göra något viktigt över huvud taget, hehe.
Ciao!

(Lite bilder kommer nog komma upp snart)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0