Fredag!

Jag FÖRKYLD! Något av det värsta jag vet är att snyta sig.. Det blir bara kletigt där det inte ska vara kletigt, man får skavsår på näsvingarna och det slår lock i mina öron! Fyfasen.
Däremot så har jag inget val för "pappa" Pierre läxar upp mig om hur ont mina bihålor kommer göra om jag fortsätter snörvla som jag gör ;) Så hittills har jag förbrukat strax under en styck toarulle till att snyta ut diverse kroppsvätskor.

Förövrigt så nös jag ut en hel del förut också, riktigt ofräscht!

Idag ska vi flytta ut resterande möbler från lägenheten i Uddevalla och få hit byrå, tv-bänk och tv är det tänkt :)
Efter det åker vi ut till Pierres föräldrar och stannar över natten så att han vaknar hos sin fina mamma på sin 25-årsdag! Grattis i förskott.

Lördag kommer jag skriva mer om i efterhand, men det blir feeest hemma hos 2 av musketörerna innan vi drar vidare och schletar på Henkan :) PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0