Ella 2 år!

I söndags var jag hos familjen Stäring/Larsson och firade lilla Ella som fyllde 2 år gammal!
Tyvärr hade hon ju öroninflammation så det var bara familjen, men här kommer några bilder från kalaset!


Söt som socker i klänning :) Hon fick en cykel av sina föräldrar - bästa presenten på kalaset! Även om
vi har puttat på så har hon redan hunnit cykla runt i hela huset redan haha :D



Det bakades tårta av mor och dotter. Blir ni väldigt förvånade om jag säger att det var choklad på?
Haha, eftersom Ella styrde över mängden chokladpluttar så blev slutresultatet detta:



Vaniljkräm, dubbla tårtbottnar, hallongrädde, vanlig grädde, hallon och CHOKLAD!
Fy FAN vad gott, det var den bästa tårtan jag smällt i mig (efter mormors marängtårta) ;)

Nu ska jag titta på Heroes (ja, jag har börjat plöja igenom ÄNNU en serie haha.. Har tydligen missat den och Pierre är alldeles till sig över detta så nu passar jag på) och städa vårat rum, bädda sängen och damma av lite! :)
Ha en fin dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0