Bleach

Serien som jag nämnde lite kort; Bleach, handlar om en kille med oreange hår som hela sitt liv har kunnat se döda människors andar...
Bara den meningen får er säkert att döma bort den här serien på en gång MEN det vore en djup skam om ni gjorde det.

Ichigo Kurasaki heter killen allting handlar om och han ser ut såhär:



Jag orkar verkligen inte beskriva detta något djupare men ni har ju egna hjärnor så om ni skulle få ett sånt där gött infall som ber er att spana in detta - GÖR DET FÖR FÄÄN!!
Det är värt det, jag och Pierre har precis kollat tre avsnitt och smällt i oss en hel påsa med ostbågar tillsammans ;)

Tar en snabb paus för han sitter i telefonmöte men nu återgår jag strax till denna underbara serie igen!
KÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0