Om förra inlägget :)

Kanske dags att jag berättar lite om bilderna som jag la upp i det senaste inlägget..

  • Den första är en bild från fiket Brogyllen! Jag och min syster satte oss där och väntade in vår gode vän Kristian som ägnade några timmar åt oss :) Jag beställde en bit jordgubbskaka (eller vad det nu är..) och en kopp te, men inte trodde jag att jag skulle få en HEL KANNA med te! Plus att hon erbjöd mig påtår när det hade tagit slut.. Herre milde vilket te-fest det fick bli :)
  • Nästa bild då... Well det är jag i duschen. Plus att jag håller i en öl! Det var kvällen för CV's releasefest på Henriksberg och jag var ensam hemma medan killarna soundcheckade. Det var ett ypperligt tillfälle för att starta en enmannaförfest och den blev såå lyckad.
  • Bild numero 3 föreställer hela bandet på scen :)
    Vilken kväll detta blev.. Jag har aldrig varit med om något liknande, delvis för att jag aldrig varit på en releasefest förut men det var så mycket folk! Och jag fick även träffat större delen av Fjärtens släkt, det var mysigt :)
  • Nästa är bara en apsnygg bild på mig själv.
  • På lördagen steg vi upp så att vi kunde ta oss till Uddevalla för att fira min kära farfar som fyllde 75 starka år! Väl där bjöds det på kyckling, ris, sallad, bröd, kaffe, marrängswish (stavning?) m.m. Mättnadskänslorna var ett faktum.
    Förutom att äta och sjunga så tog min farbror ut sin fyrhjuling ur garaget som männen åkte runt på. Jag fegade däremot ut ENBART för att den var manuell... Jag har aldrig kört moppe heller så jag kände att jag hellre åker fasters automatväxlade en annan gång ;)
  • På lördag kväll körde jag oss ut till sommarstället Havstenssund där jag och Pierre placerade mor och far i baksätet! Söndag morgon startade med underbart vårväder och det betyder bara en sak;
    "När kommer mormor och morfar med stavarna och jagar ut oss på långpromenad?"
    Det tog inte många minuter efter att våra trötta ögon vant sig vid ljuset som det plingade på dörren och vi var påväg ut på en 1,5h lång och härlig promenad. Det fanns SÅ MYCKET blåsippor ute i skogen :D
  • Som sagt, vår!
  • Sushitime! Jag, syrran och Pierre tog bussen till Göteborg ganska tidigt eftersom syrran skulle jobba, något som resulterade i att vi lunchade tillsammans på ett skitbra sushiställe! Mums :)
  • Näst sista bilden är min man i solen <3 Vi satte oss på ett fik och njöt av värmen i någon timme innan vi åkte hem och ägnade oss åt sista bilden....
  • ...som föreställer våran nya vinylspelare! Pierre fick den av min farbror tillsammans med massa vinylplattor :) Life is good.
Jag tackar er för att ni har orkat plöja igenom hela detta idiottråkiga inlägg om förra helgens bravader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0