Memory Lane

Jag är ensam hemma och har på tok för lite att göra innan jag drar mig neråt mot stan, så det enda vettiga jag kom på att göra var SJÄLVKLART att kolla igenom min gamla "bilddagbok" x'D HAHA!
Enjoy:


Jag kan göra assjuka saker med min tunga




Mitt första - och enda - husdjur... Bob!
Jag saknar honom fortfarande, råttor är
ett UNDERBART husdjur :)
Speciellt Bob, han var jättesnäll och smart.


En gång i tiden fotoade jag väldigt mycket - och jag var duktig!
Jag tror anledningen till att jag slutade (eller pausade) var
att jag tappade systemkameran i marken på Metaltown för 2 år sedan..
Linslocket försvann och det blev repor över hela kamerahuset -,-
Jag lovar att få tummen ur och köpa ett nytt linslock snart!




Jag och Nattis fick ha en Rockfest på Uddevallas nattklubb "GG".
Det hela började med att vi inte gillade att de aldrig spelade någon rock,
något vi uttryckte i deras gästbok flertalet gånger.. Efter några dagars gnäll från
våran sida hörde DJ'n av sig och bad oss komma på möte!
Det resulterade i det ni ser ovanför :)
Biljetterna delade vi ut till vänner som fick komma upp till övervåningen där vi hade VIP!
Helgrym kväll, något jag kommer minnas föralltid!


Nattis, som jag hade rockfesten med, använde mig som modell i sitt projektarbete :)
Jag skulle föreställa ELD.


Vart FAN tog den här kroppen vägen?!?!?!?!
Nä nu jävlar går jag till gymmet....
Eller neh, jag gör det imorgon...




Jag avslutar med två bilder från balen innan min student :)
På första bilden står jag med Jennifer, den finaste vännen jag någonsin haft <3 Hon var även min baldejt!
Understa bilden: jag och min syster :)

Kösshaaaaaj

Kommentarer
Postat av: Bästis

Du är underbar <3

2011-04-14 @ 19:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0