Groezrock 2011 - part 4

Sista delen!
Jag har skrivkramp nu.

Söndagen är alltså här nu och det är dags för hemfärd! Min klocka ringde 8.00 så då gick jag upp och käkade frukost, rullade ihop min sovsäck och väckte min man.
Klockan 10.30 var vårat tält ihop-packat, vi hade fått i oss ägg & bacon och alla stod redo för att rulla bort sin packning till bussen. Alla förutom Lund och Frasse som redan var där eftersom de hade sovit där UTAN ATT HA PLOCKAT IHOP SITT TÄLT!
Tack vare det så satt vi utan vatten i stekande hetta en timme extra vid parkeringen och väntade på att de plockade ihop sina saker :P
Men lättnaden när de kom tillbaka och bussen började sin långa färd hem till Sverige igen var obeskrivlig, för även om man inte vill åka därifrån så finns det no place like home.



I Belgien/Tyskland är det redan sommar och alla träd är fulla med löv.
Vad händer i Sverige?
Jo träden får lite KNOPPAR?! Vad i hela fridens namn kan inte vi också redan ha sommar här för??
Ge tillbaka den 30-gradiga värmen och de lövfyllda träden till mig.

Hemresan kändes evighetslång men vi är ett påhittigt gäng så vi fördrev tiden med bland annat:
  • Musikquiz!
  • Skattjakt, Pierre råkade hitta stöldgods när han pissade i buskarna..
    Vi hittadeseriöst ett smyckesskrin men ett pärlhalsband och klockor i...
  • Sööööömn!
Det värsta under bussfärden var nog att min röv nästan intog en ny form tack vare allt sittande.
Jag kände tygsmak i röven och min stackars svanskota hotade med att döda mig x antal gånger...

Vi gjorde även ett stopp där Fabbe Fabbulito tog jättefina bilder på CV i solnedgången:

 

Fiiiint!

 


 

Sista bilden för denna resan får mitt hjärta stå för! Här sitter vi på färjan mellan Tyskland och Danmark, vilket betyder att den värsta delan av bilresan är färdig :D
Snart hemma!

 

 


 

Som några sista ord vill jag bara ge ett STORT tack till Frasse som har kört typ 70% av hela bilresan :)

Och till alla ni som var med och förgyllde den här festivalupplevelsen: NI ÄR GULD!

Groezrock - tack som fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0